~CoreTaN tEmaN~

Wednesday, February 17, 2010

Restoran Chop n Stick

Huhu,aku baru balek dari restoran chop n stick..kebetulan si papa g bayo bil celcom die dkat gn hospital tawakal tu..alang2 g makan western kat kg baru...aku order chic combo tadi dgn air nenas..mantap gak la dgn ayam,kambing ngan udang campur skali...makanan sedap restoran tu pun boleh tahan gak la..dalam tu siap ade feri lagi..tah mane tokeh kedai tu amik...lampu dalam kedai tu pon malap2 je,macam2 dekorasi hiasan kat kedai tu..gitar kapok pon dok atas siling,bubu yg wat tangkap ikan tu die buh kat lampu,botol warna warni die susun atas feri,sport rim die buh kt pintu tandas..macam2la..tapi yg paling spesel tempat basuh tangan die..udah macam public fon..skali pandang macam public fon,tapi rupenye tmpat basuh tangan...sambil makan2 pon ade hiburan dpd brader buskers yg nyanyi kat depan feri tu...mantap gak sore die...tapi kdg2 kesian tgk die nyanyi aku bagile upah singgit soh die nyanyi lagu wali band..haha...surau pon disediakan kat kedai tu..jadi xde alasan kalo xsemayang..masjid pon dekat..tapi pape pon kedai tu memang happening la...makan pon sedap..harga pon berpatutan..ni sume sebab mak ghimo aka ain yang tunjuk kedai ni..aku pon gtau member2 aku skali dorg yg selalu ajak aku g..hehe...tmpat tu pon sesuai nak ajak awek makan,family,rombongan sekolah pon boleh sebab kedai tu luas..kalo korang g kg baru jgn lupe g kedai ni,cewah promote,kembang idung mak ghimo..
p/s: perut pon dah kenyang,baring pn sodap

Related Article:

No comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 coretan teman. All rights reserved.

rss digg delicious facebook