~CoreTaN tEmaN~

Saturday, January 22, 2011

lawak 15 hb 1

Salam...
Hmm dah lame rasenye xupdate blog nih...ni sume pasal internet yang sangat2 problem kat kolej nih...ni baru ok..tu pon kejap2 lagi slow la plak...Hmm xde ape nak citer sangat cume minggu lepas adela pegi Penang sambut besday la konon2nye dengan si dia...hehe...pegi hari sabtu tido umah zal ahad baru balek...dah lame kot xjumpe si dia...last ari tu jumpe mase sebelum banjir,tolong printkan final report pastu ni baru jumpe...macam bese sampai2 butterworth lepak2 minum kat kedai bese tunggu si die amek...hehe..pastu cam bese gak g sunway,jalan2 makan2....pastu tunggu zal kat summit lak sebab si dia nak balek kulim jadi senangla 1 jalan kan...si dia pon balekla rumah..

tepon2 zal kate tunggu kat summit die pon dengan konpidennye mengatekan ye2 aku tau kang aku amek...huhu...smentare tunggu2 tu magrib dulu kat surau depan summit tu...tunggu2 zal pon kol kate dah sampai...katenye kat depan summit dahni...cari2 xjumpe..mane la die nih..adeh,jenuh jalan depan tuh bayang pon xnampak....udahle 1st time datang summit nih...nak kate kat mane2 pon xtau sangat..adeh,haru2..die dok kate dah sampai2..kate depan affin bank plak..adeh kat mane plak la nak cari bank nih...cari2 jumpela BSN,gtau zal dah jumpe BSN dah pastu depan ni plak betul2 ade balai polis beso..xjumpe lagi xtaula..affin bank xjumpe pon...pastu zal ni plak carila BSN..die kol lagi kate aku dah depan BSN ni..mane ang wei...adeh,BSN mane plak la yang die pegi...xkan xjumpe lagi..haru2...jenuh pusing2 dekat 3 kali kot xjumpe gak...

sekali zal tanye ang kat summit ke kat mane ni...gtaula yela aku kat summit betul2 tunggu kat pintu depan summit tu ha...beso2 tulis...pastu tanye die lak..wei ang lak katne ni..die jawab aku kat....emm...sunway tu summit gak kan....hahaha....oi aku kat summit b.mertajam r...sunway kat seberang jaya la....kalo ang pusing cari sampai esok pon xjumpe aku..haha..kami berdue pon bergelak cam hape...dekat sejam tunggu tuh...adoi...zal kate ha tunggu2 lagi 20 minit aku sampai...hoh...tunggu lagi...sampai2 je due2 gelak...hahaha...jauh kot summit ngan sunway tu tapi tah camne zal ingat sunway tu summit...haha...lege jumpe gak...zal gtau dekat 10 kali pusing siap tanye ade apek tu katne BSN ade balai polis kat depan...apek tu jawab,haiya,mana ada balai polis sini..memang xdela kan...hahaha...dari mule nek moto sampaila uma zal dok bantai gelak je...gelak sampai2 moto langgor lubang...hahaha....adoi..lawak2...

p/s - cakap bio terang2...hahahah

Related Article:

No comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 coretan teman. All rights reserved.

rss digg delicious facebook