~CoreTaN tEmaN~

Saturday, March 6, 2010

Balek ipoh!!!


Hoho..ari ni aku balek ipoh sebab nak g kenduri black(classmate poly)..last balek ipoh ari tu time cuti raye cine...kire dekat sebulan la xbalek..gerak dari pudu kul 10.30 dengan bas rasmi transnesonal..hehe,tapi balek maybe aku tumpang budak2 jimah(ex-poli)sebab diorang balek pd,so bolehla aku tumpang sebab 1 jalan je...huhu..sbnarnye ahari ni ngan esok keje..tapi xpela..gembel jela balek sebab dah janji nak g kenduri die..dengar cite pun ramai member2 len turun gak..tu yang membuatkan aku nak balek gak tu...nasib dak2 umah aku boleh tolong cover aku xpegi keje...tapi kalo kantoi gak nak wat camne kan..tunggu la ari isnin nanti..hehe..
p/s-xsabo nak jumpe member2 klas dlu..exDKE B 04/07....

Related Article:

No comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 coretan teman. All rights reserved.

rss digg delicious facebook