~CoreTaN tEmaN~

Thursday, March 4, 2010

Lawatan pensyarah ke industri



Hohoho...sedo x sedo udah 3 bulan aku practical kat vlp engineering nih...udah macam2 keje aku buat,start dari wayering,install surge,tarig wayar gi,masuk dalam pile cap,pasang spd n macam2 lagi le...huh,tutup mate,pastu bukak,pastu tutup,pastu bukak..(ulang2 sampai cukup 3 bulan) udah tinggey sebulan lebih je lagi nak abeh practical..kejap tol...hmm,tup2 dah bulan 3,bulan ni kan bulan lecture membuat lawatan sambil makan angin ke tempat student practical...best btol jadi lecturer ni..dapat jalan merate2..hehe...mintak2la lecturer yang datang tempat aku ni ok..n mintak tempat practical aku ni menjadi destinasi terakhir untuk die lawat sebab mesti die dah maleh nak wat lebih2 kan..hehe...nasib la bos aku pon ok orangnye..boleh nak kaw team sebab die pun mude lagi....jadi pahamlah keadaan ktorang..hehe...dulu mase practical time poli aku takde time lecturer datang sebab kene koje luor..time ni xtau lagi..hehe...ape2pun kawan2,marilah kite menanti kehadiran lecturer2 kite di kawasan anda...sambutlah mereka dgn riang dan gembire...hehehe..
P/s-adoi buku log dah lame xupdate..mati r camni..haha..

Related Article:

No comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 coretan teman. All rights reserved.

rss digg delicious facebook