~CoreTaN tEmaN~

Friday, July 9, 2010

Bila masa semakin berlalu.....


Diam tak diam World Cup pun dah nak abeh..tinggal lagi dua game je...dan mungkin juga dua2 game ni aku tengok kat perlis...sebabnye aku dah nak balik UniMAP akibat daripade cuti yang dah habis...tiket bas pon dah beli,ari sabtu malam...sampai je leh tengok Uruguay lawan Jerman..perkataan malas tu memang dah sentiase wujud dalam kepale ni bile nak balek..tapi apekan daye...lagipon sem depan dah jadi pelajar tahun akhir...takpela,dua sem je lagi...relek ar...lagipon cuti pon lame dahni,kematu jugak punggung ni dok umah...hmm...nak start blajo balek tu pun amek mase jugak sebab nak tune balek otak ni lepas practikal 6 bulan,cuti 2 bulan...huh...sem depan dengan fyp lagi...agak struggle,tapi demi sehelai kertas yang akan menentukan arah aku pasni..aku terpakse mengalah..heheh....dengan masa yang tinggal setahun je lagi ni,aku nak try manfaatkan betul2 mase kat UniMAP nanti...sebab lepas ni dah takde dah suasane jadi student ni dah dan juge apabila mase yang semakin cepat berlalu...semakin berlalu...dan semakin berlalu......

Related Article:

No comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 coretan teman. All rights reserved.

rss digg delicious facebook